zondag 8 april 2018

Verjaardagskaart

Hallo allemaal op een mooie zonnige zondag.

Vanmiddag kwam mijn hobbyvriendin Mieke bij mij kaarten maken.
Ik heb voor haar 2 kaarten gestanst en deze heb ik voor mij gemaakt.
Wij samen vonden het een mooie kaart en de middag is weer omgevlogen.
De materialen wat ik gebruikt heb zijn allemaal van Marianne Design.

Geniet nog van het mooie weer vanavond dan doe ik het ook.
Fijne avond en tot de volgende keer weer.

                                              Lieve groetjes van Judith

4 opmerkingen:

  1. Leuke lentekaart Judith! Tof zo samen knutselen met je vriendin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gezelligheid op je kaart met de vogeltjes, echt lente. Gezellig met je vriendin! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart heb je gemaakt
    Gezellig zo samen knutselen
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart,Judith met deze mooie rand.Leuk afgewerkt met het bosje tulpen en het kant.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen