zaterdag 31 maart 2018

strandkaart

Goede middag allemaal,
Paar weken geleden heb ik deze strand tentkaart gemaakt.
Ik zag 2 leuke strandkaarten en van die kaarten heb ik 1 kaart van gemaakt.
Het duurt nog wel even tot het zomer is.
Maar ik ben aan het voorbereidingen aan het doen voor mijn workshop om 3 leuke kaarten te maken voor 4 dames.
De andere kaart is het voorjaar kaart wie ik deze maand erop gezet heb.
de andere kaart is ook klaar.

Het stencil is van Dutch Doobadoo.
De desinpapier en mallen zijn allemaal van MD.
Ik hoop op leuke reactie want ik geniet om te lezen.
Ik wens iedereen hele fijne weekend en Pasen Plaatjes  groetjes van Judith

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Judith, tof met al die zomerse details er op.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk, we slaan de lente gewoon over en gaan door met de zomer.
    Je kaart is helemaal leuk geworden, het wordt vast weer een hele leuke workshopdag.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk Judith, krijg zin in de zomer...
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen