vrijdag 5 januari 2018

Sarah kaart

 
Hallo allemaal
Nog allemaal de beste wensen en Creatief 2018!!
Laten we met z'n allen een mooi jaar van maken met leuke kaarten wie je van elkaar mag zien.
 
Dit is mijn eerste kaart op bestelling. Ik kreeg een opdracht om een Sarah kaart te maken. Ik heb in plaats van een Sarah-plaatje een plaatje van een bloemetje gebruikt.
Diegene wie het besteld heeft, vond het heel erg apart en heel mooi gemaakt.
 
Wat heb ik gebruikt aan materialen:
LR0436, LR0445, LR0406
 
Ik wens iedereen een hele fijne dag toegewenst
Liefs van Judith
 
 
 
 

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor de 50-jarige! Tof zo die mallen op de zijkanten.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super mooie kaart heb je gemaakt.
    Wat een mooie combinatie van de mallen
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen