vrijdag 29 december 2017

Nieuwjaar kaart in het wit

 Staand

 Liggend
Hallo allemaal,
Vanochtend heb ik deze witte kaart gemaakt voor Marianne Design Challenge 192.
De opdracht was maak een kaart helemaal wit en met 3 verschillende mallen in een kaart gebruiken.
Dat is mij gelukt.
Wat heb ik gebruikt aan materialen voor deze kaart is:
CR1388 Klok, LR0237 Champagneglas, COL1397 Cijfers,
KJ1717 stempel, DD.470.713.321

Dit is mijn laatste kaart voor dit jaar wat ik gemaakt heb.
Ik wou jullie bedanken wie mij de afgelopen maanden veel beterschap gewenst toen ik met de knie en hand/arm thuis heb gezeten en een kaart gestuurd hebben. Dat vond ik heel erg lief.
Dan wou ik ook iedereen bedanken voor dit jaar de reacties op mijn kaarten wie ik dit jaar heb weer gemaakt heb. Ook al was het niet veel iedere maand.
Dank jullie wel knuffel van mij xx
Nu wens ik iedereen een hele fijne oudjaarsavond en een Gelukkig Nieuwjaar
Met lieve groetjes van Judith

13 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart heb je gemaakt.
    Zo mooi in het wit
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Judith,
    Je hebt een prachtige witte nieuwjaars kaart gemaakt! Heel leuk met die klok, glazen en jaartallen! Ik wens jou een Fijne Jaarwisseling en een gezond en creatief 2018!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige nieuwjaarskaart Judith.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Gr. Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje geworden Judith.
    Leuk dat je mee doet aan onze witte kaart Challenge.
    Groetjes van Judith
    DT Marianne Design Challenge Blog
    Fijne jaarwisseling en een creatief 2018

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk model en wat een apart effect zo helemaal in het wit Judith. Mooie uitwerking.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
      Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

      Verwijderen
  6. Mooie nieuwjaarskaart Judith leuk met de koekoeksklok.
    Leuk dat je met onze challenge meedoet.
    Groetjes Ellie
    DT MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan met dit modelletje helemaal in het wit! Leuk dat je meedoet met de MDchallenge!
    Groetjes Boukje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gaaf!
    Dank je wel voor het meedoen
    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende witte kaart!
    Gezellige dat je meedoet met onze challenge.
    Lieve groetjes, Marleen
    MD challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie nieuwjaarskaart, gaaf helemaal in het wit!
    Bedankt voor je deelname aan onze 4SSC.
    grtz.Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Supermooie kaart heb je gemaakt!
    Bedankt voor je deelname bij 4-SSC.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen