dinsdag 22 augustus 2017

Verjaardagskaart

 
                            Goede middag allemaal hier ben ik weer met een leuke kaart.
Vorig jaar kwam ik deze kaart tegen van Tineke op pinterest en ik vond het zo leuk dat ik het met andere kleuren zo goed als na gemaakt heb.
Ik had deze kaart voor de operatie al het grote werk verricht en vanmorgen de kleine stansjes nog en het afwerken.
Vanmiddag was de dochter van mijn vrienden 9 jaar geworden. En ze vond de kaart weer leuk gemaakt door mij.
Nu maar weer afwachten of ik weer leuke rectie krijg ik vind het leuk om te lezen.
                                                   
                                                 Grt en tot de volgende keer van Judith

4 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart Judith, en wat zijn die varkentjes toch leuk!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke kaart.
    Zo'n een vrolijk feestje op de kaart
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een superleuke kaart heb je gemaakt, wat zijn ze leuk die feestende varkentjes. Het papier past er ook leuk bij.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie opzet van de kaart en wat een leuek kleuren combi. Super!

    BeantwoordenVerwijderen