maandag 5 juni 2017

Opkikkerkaart

                                               
                                                       Hallo allemaal
 
Vandaag heb ik een opkikkerkaart gemaakt voor mijn moeder gemaakt.
Ze is 15 mei geopereerd aan een nieuwe rechterknie. Ik had steeds belooft om voor  haar een opkikkerkaart te maken. Ze zij nu hoef ik die niet meer, maar ze is nog steeds met de revalidatie bezig.
30 mei zijn de nietjes uit de knie gehaald in het ziekenhuis, maar het ziet er netjes eruit.
Nu kan ze nog met therapieën vooruit. Maar ze is gelukkig positief.
Ze heeft de kaart gezien en vond het toch lief dat ze toch nog een kaart van mij gekregen heeft.
Een doosje knuffel chocolaatjes, want bloemen krijgt ze steeds van kennissen en familie wie op bezoek komt, maar dat krijgt ze nog wel een keertje van mij.
 
                                       Ben heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden!
                                             Grt en tot de volgende keer weer liefs van Judith

4 opmerkingen:

  1. Wat een super mooie kaart heb je gemaakt voor je moeder.
    Beter laat dan nooit toch ?
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel lief kaartje heb je voor je Moeder gemaakt! Mooi deze zachte kleurtjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi opkikker kaartje heb je gemaakt, heb ook je andere kaartjes bewonderd en ben volger geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige opkikker kaart,Judith.Alles past heel mooi bij elkaar.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen