maandag 17 april 2017

Vuurtoren

 
 
Wat hebben we weer 2 leuke Paasdagen gehad.
Zaterdagavond naar een jeugdkoor in de kerk geweest, het was weer druk.
Maar ik heb weer genoten van de leuke paasliedjes.
De eerste paasdag ben ik 's middags naar mijn ouders geweest we hebben een gezellige middag gehad.
Vorige week zondag mee begonnen ben ik met de Vuurtoren begonnen
En vandaag tweede Paasdag heb ik deze vuurtoren maar afgemaakt.
 
De patroon komt uit Marianne zomer 2015
Alle materialen zijn van Marianne Design.
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik lees graag de reactie met plezier.
                                                Groetjes en liefs van Judith

7 opmerkingen:

  1. Je vuurtoren is echt prachtig geworden. Gave creatie.
    Fijn dat je leuke paasdagen hebt gehad, gaan altijd zo snel voorbij he..

    liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Onwijs leuk geworden Judith...lekker creatief geweest!
    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is de vuurtoren gaaf geworden.
    Even een klus, maar dan heb je ook iets
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig wat super mooi gemaakt.
    Ik ben je volger geworden, zodat ik niks meer hoef te missen.

    Groetjes Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gave vuurtoren,Judith.Wat een leuke piraatjes erbij.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig deze vuurtoren, met die grappige piraten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jeetje, dat ziet er even mooi en leuk uit. En die aapjes, geniaal.

    BeantwoordenVerwijderen