maandag 23 januari 2017

Geboorte twister-trapkaart

Hallo allemaal,
Afgelopen zaterdag en zondag heb ik deze twee geboorte trap twister-trapkaart gemaakt.
Ik vond het weer een keer heel iets anders dan gewone kaarten maken.
Alle materialen zijn van Marianne Design.
De nieuwe babycollectie is zo mooi van januari en ben er ook zo blij mee.
Nu heb ik variatie wat je er allemaal mee kunt maken.

Leuk als je op mijn blog komt kijken.
Ik vind het leuk om de reactie te lezen wat jullie van mijn kaart vinden!
                                                       Liefs van Judith  😙

4 opmerkingen:

  1. Jouw blog gevonden. Wat een mooie, lieve kaartjes zijn dit weer. Mijn complimenten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke babykaartjes, en een heel tof modelletje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooo, die zijn echt wel leuk.
    Je weet goed raad met de kleine malletjes
    Groetjes van Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige babykaartjes Judith leuk modelletje en zo mooi met de nieuwe babymaterialen erop.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen