donderdag 29 december 2016

Winter Wonderland

Zo de Kerstdagen zijn weer om en we hebben nog winter daarom heb ik maar een winterkaart gemaakt. Ik kwam een leuke patroon tegen op Facebook waar ik lid was van geworden.
En dit is het resultaat wat ik van gemaakt heb!

                                            Wat heb ik gebruikt aan materiaal:
                             Craftkarton wit. 2 verschillen desinpapier wel van dezelfde blok.
                             Marianne Design mallen: COL1413, COL1416, COL1417, CR1348

Leuk als je op mijn blog komt kijken zou ook leuk vinden naar jullie reactie wat jullie van mijn kaart vinden! Ik vind het leuk om de reactie te lezen.
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling toe, maak er iets moois van in 2017!!
                                                               Grt van Judith
 

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt Judith. wat heb je het patroon leuk gemaakt met de pinquins.
    Ik was het patroon ook bij iemand anders tegengekomen, erg leuk
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje! De pinguïns blijven schattig en leuk mee te werken, je hebt een prachtig winters sfeertje gecreëerd.

    Liefs Kim

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. p.s. Fijn jaarwisseling en een goed, liefdevol en creatief 2017

      Verwijderen
  3. Schitterende kaart Judith! Las je reactie op mijn blog, ben bij jou gaan kijken en volger geworden: zulke mooie dingen als jij maakt... Een creatief 2017~!

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen